Molnig måndag

Skittråkigt väder har det varit idag.. Uscha.. Strföreläsning i Eskilstuna med två föreläsare och en student som älskar ljudet av sin egen röst. Underbart att sitta och lyssna på denne students malande om allt mellan himmel och jord.. Hur kan han tro att vi andra är intresserade av hans högst subjektiva tankar om allt möjligt skit..

Helgen var iaf supermysig, vi åkte till Nora för julmarknad och sen på kvällen drack vi glögg och spelade spel. Igår var det chilledill dag, fyra stycken vampyrfilmer blev det så både jag och Emil har drömt om vampyrer i natt. Ikväll blir det tidigt i säng och läsa om Hells Angels, jag har fått ett stort intresse för den undrevärlden har jag märkt. Men det är så intressant att läsa om hur organiserade de är, alla har en given plats och ja, det är sjukt intressant. Tycker jag.

Nu ska jag fixa lite middag sen ska jag kika på Ullared. Högklassig kultur for the win!

Skepp o´hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0