Praaaaaaaaktik

Eller ja, VFU som det heter. Verksamhetsförlagd utbildning, flådigt värre. Idag fick jag hålla i både morgon och eftermiddagssamlingen, det gick jättebra. Fick lite tips av min handledare och massa beröm, hon tyckte bla annat att jag har en skön stil. Hehe, trevligt att vara uppskattad tycker jag!

Ser verkligen framemot att vara färdig lärare och få börja jobba, tyvärr är det ett antal år kvar dit men jag kämpar på. Nu ska jag skriva färdigt min tenta som jag fick U på, det var inte så kul men man lär genom sina misstag. Så det positiva är att jag nu kommer lära mig massor av det här!

En annan kul grej är att på eftermiddagssamlingen idag så var det en grabb som satt med fötterna på bordet och när jag sa till honom så tog han ner fötterna, efteråt berättade min handledare att den grabben inte lyssnar på alla utan bara på dem han vill lyssna på. Kul för mig!

Nu blir det en stor kopp kaffe o lite tenta skrivande.



Skepp o´hoj!


Kommentarer
Postat av: dudemeister

badass teacher!

2009-12-06 @ 14:50:46
Postat av: Bodda

Kick ASS!!!

2009-12-07 @ 17:38:53
URL: http://bodda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0