Rackarns

Vilken aktvitet det har varit här.. Inte direkt va.. Men nu är jag iaf här för en snabbvisit, undrar lite vad jag ska göra för att få mig själv att skriva varje dag som jag lovat om och om igen. Jag måste nog helt enkelt börja göra saker som är värda att skriva om istället för att bara sitta hemma.

Tyvärr har ajg inte riktigt råd med det, så det blir mest hemma-mysa-slappa-plugga just nu. Däremot så ser jag framemot jul, tycker det ska bli riktigt mysigt att fira i år. Massa paket har vi också fått så det kommer bli roligt. Jag är klar med alla julklappar nu, riktigt skönt. Vissa år har man ju haft panik runt den 20:e för att man ännu bara hunnit med en julklapp men inte i år!

Annars har jag inte så mycket att komma med, men jag kan dela med mig av en inre längtan jag går och bär på just nu. En jobbig inre längtan efter något som kostar massor med pengar och dessutom gör ont. Jag vill tatuera mig igen, bygga på armen lite med blommor och lite nya motiv så det blir en helhet. Men det får vänta, jag har så många sparprojekt på gång nu. Eller ja, två iaf. Hunden och en tatuering. Jag tänkte mig att jag skulle lägga undan ett par hundra i månaden så kan jag kanske fixa något nästa höst eller så. Låter ju extremt långt tills dess men jag får kämpa på och bida min tid.

Detta stadie av fattigdom varar ju inte föralltid.



Skepp o´hoj

Kommentarer
Postat av: änabanäna

boodil, nu vare ju jääättttttttelänge sen du uppdatera

2010-01-05 @ 19:07:58
Postat av: sara

bodil hallå varför skriver du inget :(

2010-01-06 @ 17:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0