Första Advent!

Nu är det pyntat o klart här hemma, fast det har det varit några dagar nu.. Jag kunde inte hålla mig! Julen är verkligen mysig när man får den som man vill ha den, att fira med massor av familj slutar oftast med att någon tjurar. Men i år blir det lugnt och mysigt!

Alla julklappar är klara också, med undantag av en överraskning till Emil. Men förhoppningsvis hinner den komma in innan jul, annars blir det en liten nödlösning.
Annars har jag haft VFU, varit trött som ett as varenda dag.. Det är så hög ljudnivå på skolan så jag blir helt slut, men det är väldigt roligt! jag har fått hjälpa lite elever och sett till så de gör det de ska. Dessutom fick jag hålla i morgonsamlingen i fredags och göra lite värderingsövningar, jag sa ett påstående och fyra svar där varje svar var ett hörn och så skulle de ställa sig i det hörn de ville svara som. Alla utom en gjorde som jag sa! Helt stört, trodde aldrig att de skulle lyssna på mig, så det var roligt! Den här veckan ska jag hålla i både morgon o eftermiddagssamlingarna. På morgonen ska jag kolla på nyheterna och sedan ska vi prata om dem. Kommer nog bli roligt.

Jag har också fått i mina 16mm pluggar!! Men dessvärre har jag beställt töjningspluggar upp till 20mm.. Får se hur länge jag kna hålla mig ifrån dem, fattar inte varför det blir såhär. Man är nöjd en liten stund med sin nya stoooora storlek men sen börjar de se så pluttiga ut så då måste man upp lite. Hoppas jag kan nöja mig med 20mm, annars vet vi inte hur detta slutar..

Nu ska jag ätas lite middag, sen blir det tidigt i säng så jag är redo för en ny vecka VFU!

Skepp o´hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0