fyyyyyy Bodil

ja, usch och fy. Riktigt länge sen jag knapprade här.. inte  bra detta.. Problemet är att jag dels har så mycket annat att göra och att det andra jag gör inte är så intressant.

Men jag har stickat lite, en sjukt galet gigantisk halsduk till Emil, så nu behöver han inte frysa! Sticka är riktigt roligt faktiskt, jag försöker mig på en mössa till mig själv, fortfarande lite på expriment stadiet.. Kommer bild sen när det är klart.

Förra helgen var vi till elgiganten o införskaffade en liten rosa kamera som passar perfekt till min rosa mobiltelefon och min rosa dator, så nu är det pictures all the way!! Kameran följer med idag då jag och min vapendragare Anna ska bege oss ut i skogen och bejaka våra natursjälar, trevligt värre! Hoppas det är lite snöuppehåll då, eller att det snöar på riktigt o inte såhär regnblandat som nu..

Ja det här var ju oerhört välskrivet... Jag ska försöka bättra mig, promise..

Minst ett inlägg om dagen borde jag väl klara av?


Skepp o´hoj

Kommentarer
Postat av: anna med kniven

jeey du har bloggat:)

jaa, ett inlägg om dagen skulle vara perfa!

2009-11-05 @ 11:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0