Hästar och hundar!

Idag var jag ute på Ängsö och red lite islandshäst, en supersöt kille som heter Vargur. Sjukt söt! Han är väldigt tung i famdelen så det blev till att jobba hela tiden med halvhalter o annat. Men det gillar jag, så mycket roligare med en häst man får jobba lite med än en som bara följer med så det blir mer åka än rida.. Kul var det hur som helst!

Imorgon är det nya ävetnyr som gäller, ska åka med min kusin och titta på en hund som hon vill köpa, en liten whels springer spaniel valp, förmodligen alldeles för söt för att man ska kunna säga nej, hihi.. Det ska också bli kul!
Berättade för pappa idag om att vi ska köpa en bullterrier, han tyckte att det var en kamphund.. Trist, dom som är så härliga hundar.. Fattar inte varför den typen av hund har så oerhört dåligt rykte, men det ska vi ändra på så fort vi har en liten Eddie här hemma.. Herregud vad jag längtar!

Nu blir det lite mer family guy, Peter är lagom störd..

Skepp o´hoj

Kommentarer
Postat av: Sara

Skit va kul att rida islandshäst..vi har en hel sån farm i närheten där jag har mitt landställe ( eller en mitt bort) ..det är skit mysigt att bara få gå in hagen hos dem ;), rida har jag ej prövat ..men jag håller mig nog till nordsvenskar ;) .. Och inte nog med det. det finns hundfarm på samma ställe och då njuter man ännu mer ;)...ne jag tänkte säga att jag har en ny blogg står där uppe ...

2009-11-14 @ 23:44:21
Postat av: Anonym

http://anglarochalvor.blogg.se/



den stod visst inte ;)

2009-11-14 @ 23:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0