söndag

Det var supertrevlig tjejmiddag igår, även om vi blev lite våldsgästade av två herrar.. Men då var middagsdelen redan avklarad så det gjorde inte så mycket.. Vi åt supergod mat, lax i ugnen med grönsaker o philadephia ost i en form, jättegott blev det.

Sen spelade vi spel o snackade skit mest hela kvällen, gick ut med hundarna och drack vin. Kom inte i säng före 4, sen vakande jag vid halv tio så det blev inte så mycket sömn. Idag har jag typ inte gjort ett smack, bara legat o vilat i soffan o tittat på sex avsnitt av Band of Brothers, sååå sjukt bra! Det är en serie från början som handlar om ett gäng jänkare under andra världskriget.

Nu ska jag hoppa i säng och sova riktigt länge, ska bli grymt skönt.
Kommande vecka har jag inte så mycket planerat utöver plugg, det är riktigt mycket nu så det blir till att läsa läsa läsa.

Skepp o´hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0