till min trogna läsare

Det är alltså Anna jag syftar på, det är fler som kikar in här men bara lilla Anna som kommenterar..

Hur som helst, planen för idag är att tvätta sen ska jag och Emil åka till en av hans jobbar kompisar så Emil kan måla på nån bil där om jag inte fått allt om bakfoten. En Amazon är det iaf, trevligt värre!
idag kommer det nog bli två inlägg, detta inlägget är ju bara skitsnack men jag ska fixa ett till och lägga upp bilderna från igår när vi ramlade runt Björnön. Känns skapligt bloggnördigt att ta med kameran överallt men så är det, annars rinner livet genom fingrarna och man minns ingenting.

Jag kommer ihåg när jag var liten och man tog kort o sen fick vänta ttyp en månad innan bilderna kom hem, men det var mer spännande då. Man hade ju ingen aning om man blundade på alla korten eller om det var fingrar med i bilden eller nånting. Men snart ska vi skicka in bilder förr utskrift, det är ju roligt att sätta in dem i album o kunna titta på dem "på riktigt",

Nu är det hög tid för tvättstugan!

Skepp o´hoj!

Kommentarer
Postat av: e l i n M j , *

Helt rätt det där om att fota när man var mindre :)

2009-11-06 @ 10:21:10
URL: http://eliinmj.blogg.se/
Postat av: den trogna läsaren!

låter som en bra plan! ååh va spännande de ska bli att få se hur bilderna blev, hihi

2009-11-06 @ 18:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0