Torsdag och fredag

Nu är bilderna från skogspromenaden uppladdade så här kommer det!
Jag och Anna tog bilen ut på Björnön och gick runt 5km slingan, iskallt och blåsigt var det så an var tvungen att klä sig ordentligt..



såhär ser det alltså ut i skogen för er som inte sett nån förut..
det är träd o sånt där, mossa, löv.. lite blandat helt enkelt..



såhär kul tyckte Anna att det var!



och såhär kul tyckte jag att det var.. som man kan se så snöade det lite o var som sagt iskallt!

när vi hade traskat runt spåret o pratat om ditten o datten så satte vi oss i bilen och tog en värmande kopp te, det var riktigt gott när man är helt kall.



mmmm... coola muggar hade vi också!



nammnamm..

Igår blev det en tur till Emils jobbarkompis för att måla lite på hans ståbas, riktigt tjusig var den, röd o glittrig!

här har vi konstnären in action! klicketiklick på bilden så blir den större...

kolla vad fin den är! Amazing! (engelska är coolt..)

Värsta duktiga snubbelihoo jag har!

Färdiga resultatet! Coolt va? Eventuellt ska det till lite mörkrött men det blir en senare fråga.

sen skulle Emil, som straff för att ha tvingat ägaren till basen o dennes flickvän att pinstripa lite, spela på basen. Enligt ägaren är det inte llas svårt. Man ska bara tänka bumpe dumpe do, nemas problemas..
Så Emil fick prova lite.
Lite läskigt var det allt...

Jag var med jag också och ego som jag är tog jag kort på mig själv!

Ser lite ledsen ut men det var jag inte, lovar!!

Ikväll blir det tjejmiddag med suramaffian, trevligt trevligt!

Skepp o´hoj!

Kommentarer
Postat av: skogsmulleanna

vilka tjusiga bilder!

emil är mucho duktig ju!

hihih egobodil, hoppas du får de kul på tha grrlldinner

2009-11-07 @ 19:15:52
Postat av: e l i n M j , *

Hehe, ja dom är helt underbara! :)

2009-11-08 @ 19:51:38
URL: http://eliinmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0