Tråkiga Tisdag

Ja lite så är det faktiskt.. Ingen fart alls på mig just nu, men jag skyller glatt på vädret. Nästa vecka blir det nog bättre, då är det dags för VFU. Love it!

Imorgon ska jag hålla tal på skolan, jag tänkte prata om kamphundar och hur de egentligen är. Tror inte folk vet så mycket om kamphundars historia ellr hur de användes från början. Men det ska jag ändra på!
Kommer säkert gå bra, har inga problem att prata inför klassen.

Men faktum kvarstår att det enda jag har energi till just nu är att dagdrömma om en liten valp, Vi har kommit fram till att det inte spelar någon roll om det är en tik eller hanhund, så länge den är mörk och inte helt vit. På fredag ska vi åka till uppfödaren, ser framemot det. Hoppas bara hon är trevlig, men det tror jag. Hon lät så trevlig på telefonen när vi pratades vid.

Utöver detta har jag inte så mycket kul att berätta, det blir ju lätt så när man inte lever Kenza liv med massa pengar som flödar in, och blir mer och mer ju mer man shoppar. Men livet är inte rättvist.

NU sitter jag och tittar lite på Äntligen Hemma, förstår mig inte på såna där tjejer som hon Lulu. Ibland undrar jag om tjejer spelar dumma eller om dom är sådär spåniga på riktigt. Vi pratade lite om det i bilen i söndags, kom fram till att det nog oftast handlar om att tjejer tror att kilar gillar att de är lite spåniga. Men jag undrar hur man kan vilja bli ihop med en kille som vill ha en tjej som är puckad? Jag skulle inte vilja ha en sån kille iaf.
Nu ska jag fortsätta kika när Karin piffar upp en galge, spännande!

Skepp o´hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0