trött tröttare bodil

Det verkar ju vara något fel på mig nu, varenda morgon är det samma sak. Jag går upp när Emil går upp, är vaken en timme sen sover jag till halvtolv i soffan.. Herregud, vad är det med mig? Såhär har jag aldrig varit förut.. Hoppas det går över snart.

Imorgon ska jag och pappa och hans sambos ena dotter åka iväg och rida islandshäst, riktigt trevligt! Var alldeles för länge sedan nu, men det har blivit så pga ryggont och mycket annat att göra. Undrar vilken pålle man får åka på imorgon, spelar inte så stor roll då de allihopa är grymt söta och snuttiga. Undrar lite också hur mycket folk det kommer vara, hoppas på inte så många och att de som ska med har ridit förut, då blir det ju mer fart!

Har man otur ser det väl ut såhär imorgon...

Förresten så fick jag inte i min 16mm plugg igår, sitter med en hemmagjord 15,5mm i just nu, men jag kämpar vidare.. Vill ju ha i sötingarna snart ju..

Undrar vad man ska hitta på ikväll, förmodligen blir det slappning i soffan. men det kanske är något bra på tv som jag kan vila ögonen på. Förmodligen inte eftersom det mesta på tvn just nu verkar vara crap. Men nånting finns det alltid att slötitta på. Vissa fredagar saknar jag verkligen att vara liten, man köpte fredagsgodis, ibland även chips och dip, sen satt hela familjen framför tvn och kikade på nåt familjeprogram typ "på spåret". Nu när man är "vuxen" blir det ju mest fylla på helgerna och fredagsgodis är ju helt ute ur bilden just nu, tråkigt tycker jag.. Iaf idag hade varit trevligt med en påse snask och lite familjetv. Men så är livet. Om ett år ska jag återinföra fredagsgodis här i hushållet.



Skepp o´hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0