Västerås-Motala-Stockholm-Västerås

Så såg min dag ut igår, vid tolvish kom min kära kusin hit tillsammans med sin roomie och hennes hund och så åkte vi iväg på roadtrip. Mot Motala! I Motala fanns nämligen en liten vovve som min kusin ville titta på och eventuellt köpa. Lilla voffsingen är 7,5 månad och har blivit återlämnad till uppfödaren då hennes ägare istället köpt en st bernard på blocket. Skapligt oansvariga ägare måste jag säga.. Men men, hade dom inte varit så tokiga hade inte min kusin fått tag i en hund. Så efter tre timmar hos uppfödaren satte vi oss återigen i bilen och for mot Sthlm, sen lämnade jag av alla där och reste hemåt. Fy bubblan vad trött jag var då, var tvungen att stanna i Hummelsta för att inte köra av vägen. Jag kom hem ungefär vid tolv på natten och var skapligt trött imorse.
Men det var en trevlig resa så det gör inget!

Nu är det bara en lite Eddie som saknas så kommer även vår lilla familj att vara temporärt fullkomlig. På fredag bär det av ut till uppfödaren i Hallsta, så vi får hoppas att hon gillar oss och vill sälja oss en valp lagom till sommaren.

Ikväll blir det en tidig kväll, efter Ullared så hoppar jag i säng med mina härliga skolböcker.. Uscha..

Skepp´hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0