Fredag

Woho äntligen fredag! Så himla skönt..
Dessutom är det en extra bra fredag idag, Emil har fixat en överraskning till mig som jag ska få ikväll.
Jag har ingen aning om vad det är så nu är jag alldeles nipprig.. Steven har inte lärt sig vart man ska kissa ännu, hon körde en kissning på en plastpåse nu på morgonen. Så jag ska byta sand i en av lådorna och hålla tummarna att det hjälper.
Annars är det mest plugg på tapeten nu, idag är det stor seminarium om mobbing och igår pratade vi om lärarens uppdrag gällande att stoppa och förhindra att värdegrunden inte efterföljs.

Men nu ska jag skutta iväg till badrummet och byta sand åt kissarna.

Höll ju på o glömma en grej. På söndag ska vi få ta hand om en bil som tillhör pappas sambo, så då kan vi äntligen ställa undan Otto och börja jobba på honom (med "vi" menar jag såklart Emil, jag hjälper gärna till så länge det ingår att dricka kaffe, jag brukar ibland även ansvara för cd skivorna).

Skepp o´hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0