garaget och praktik

Ja, då var det alltså söndag, jag är lite sliten eft5er en sen kväll i garaget. Vi fick iaf en hel del gjort igår och jag är fortfarande smutsig om fingrarna, worker girl...
Imorgon börjar min vfu, känns lite pirrigt men jag tror det kommer gå bra. Det jag är orolig för är att min handledare ska säga något negativt om min näsring, men jag tror inte att hon kommer säga så mycket. En liten oskyldig ring är ju inte så farligt..
Det var väldigt trevligt igår när jag och älsklingen satt i garaget, blandade drinkar i plastmuggar, lyssnade på riktigt bra musik och pratade om allt från korkade människor till hur mycket vi betyder för varandra.
Jag är så lycklig över att ha min prins vid min sida, att han orkar lyssna på mina lååånga utläggningar och står ut med mitt pissiga humör.
Ingen gör mig så lycklig som du min lilla snutt!

Jag kan även glatt meddela att Steven inte haft någon olycka på hela veckan! Kanoners! Nu blir det en snabb dusch, sen krypa ner i sängen o sova sova sova..

Skepp o´hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0