kyckling!

Ja, det ska man ju tydligen äta idag. Men nå sånt blir det inte hännä, hä blir veggofärssås. Hä gott hä mä.
(snygg text va?)

Nu har jag skickat tentan till en kamrat så hon ska läsa den, jag har fått hennes o ska läsa den, sen ska vi ge varandra feedback på torsdag nästa vecka.
Det blir nog bra. Det är så himla mycket att göra hela tiden bara..

har haft sista VFU dagen för denna perioden, det har varit sjukt kul! Min handledare är greeeejt och vi hade ett kort samtal idag om hur det har gått. Jag fick massor med beröm och hon sa bl.a. att jag var duktig på att prata med eleverna, jag tog för mig, ställde frågor och reflekterade över det jag sett. Hon sa tom att hon inte hade haft några som helst problem med att låta mig leda en lektion, det känns helt sjukt bra just nu! sen frågade hon vad jag ahde tänkt innan jag kom dit o om de hade levt upp till mina förväntningar. Så jag berättade att jag oroat mig över piercingarna och tatueringarna, men hon sa att sånt spelar ju ingen som helst roll. Det känns också oerhört skönt att höra.

Nu ska jag fixa mer kaffe eller kanske en drink? Den som lever får se!

Skepp o´hoj

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på mina texter/dikter som jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni, killen med hjärtat

2009-10-16 @ 18:21:27
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: City

Hejsan =)



Skulle du vilja ha en sådan plånbok, ifall - Vilken ?

http://gatc.blogg.se/2009/october/ganska-coola-planbocker.html#comment

2009-10-16 @ 18:40:41
URL: http://gatc.blogg.se/
Postat av: A

du är såå duktig! (ja, det var en jättesnygg text hihi)

2009-10-16 @ 18:42:03
Postat av: sara

Hello!! va kul att det gick bra :) , det är alltid kul , jag hade också en skit bra handledare och dagismän på mitt dagis ( man kan ju inte säga dagisfröken till män eller ? ) , vilken årskurs var du i ?



det är alltid kul när man har bra folk runt omkring sig på ett jobb :)

2009-10-17 @ 09:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0