Lördag kväll

Idag har jag haft ännu en rolig dag! Jag och min underbara sambo (usch så vuxet det låter) har varit på stan och shoppat lite, det blev åtta böcker och lite grejer till min nya hobby, att göra egna smycken! Jag har gjort några örhängen som passar i tunnlarna och ett armband. Det blev faktiskt jättefint! Ser precis ut som skiten de säljer på HM.
Vi hann även med en fika på Waynes och en snabb titt på spektaklet på sigmatorget, det var ju rosa lördag idag. Vsk var där och pratade, en av dem var väldigt pratglad, inte.. Jag köpte ett till rosaband, så nu har jag två på väskan och så var inne en sväng på carlings, men inget fick följa med hem.

Nu ska jag försöka hitta nå vettigt på tvn finns det inget så läser jag nog en av böckerna.
Vi köpte en om hells angels, en om en tonårsalkis, nikki sixx biografi och slash biografi, en om slaget vid poltava, en om en pojke som överlevde koncentrationslägren, hitlers krigare och en om de svenska koncentraionslägren. Den tror jag kommer vara väldigt intressant, Sverige som påstår sig ha varit så neutral under andra världskriget. Tror inte det va..

Skepp o´hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0