söndag...

Då har man varit hos the parents i typ ett dygn. Som vanligt vill mamma att jag ska ha gått ner i vikt, man är inte värdig om man inte är smal nämligen. Det enda som betyder något för henne är att man ska ha gått ner i vikt..
Om hon fick bestämma skulle jag vara anorektisk.. Men det är jag inte alltså är jag inte bra. Väldigt kul att åka dit.. Jag kan satsa pengar på att hon kommer ringa imorgon o dryga sig om att hon ska hjälpa till o att hon väääääldigt gärna vill. Tror jag det, då har hon kontroll och det gillar hon ju.
Anledningen att vi åkte dit var att jag fyller år snart, jag fick en jättefin micro av pappa, vattenkokare o läppbalsam av nisse ´flickvän (Remi som är världens sötaste) av per fick jag en bok om teknikprylar och en massage! värsta bra! Sen fick jag av karins barn två skitcoola vinglas o två värmeljushållare, superfint! pengar av farmor + farfar o mormor av mamma fick jag vantar, en liten lila mus till datorn o modstrilogin.
ska ta kort sen någon gång.
Men nu ska jag slicka såren efter helgen med ett varmt bad.

Skepp o´hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0