Töjning och Pinstripe

Skönt med lördag, mindre skönt med en ny härlig töjstav i örat.. Aj som tusan, det spänner och dunkar och gör ont lite överallt just nu..
Men som man brukar säga, vill man bli fin får man lida pin, så det är det vi gör ikväll.. Lider..
Jag har beställt nya pluggar också, med större hål krävs ju nya fräscha pluggar. Riktigt söta är de, kan ju vara trevligt med nåt sött i öronen.
Jag tog lite kort för o visa skillnaden så kanske alla förstår varför det är en smärtsam upplevelse att töja öronen.





Söta va? Den nya storleken blir 16mm, alltså 4mm större än jag hade förut, coolt!

Annars har det inte blivit så mycket gjort idag, vi åkte en sväng till Surahammar och lämnade av lite grejer hos en kompis till Emil som har tatueringstudio där. Emil pysslar med pinstriping och har målat lite väskor och käglor som ska säljas genom kompisen.







Om någon är intresserad av att få något målat så är det bara att hojta till!
En kägla kostar 300 och en väska är lite beroende på storlek.
(hehe smygreklam...)
Nu ska jag fortsätta kika på tv och lata mig!

Skepp o´hoj!

Kommentarer
Postat av: annnnnna

jäääättefina pluggar! va fint emil har gjort!!

2009-10-18 @ 19:04:55
Postat av: Bodda

hihi, ja visst var de söta! nu gäller det bara att ta det lugnt med töjandet.. eller ja, först vänta tills örat läkt igen..

2009-10-18 @ 22:15:42
URL: http://bodda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0