Underbar fredag

Igår skulle Emil fixa en överraskning till mig, jag hade ingen aning överhuvudtaget om vad det var. Det enda jag visste var att jag skulle hålla mig hemifrån tills han ringde och sa att jag fick komma hem igen.
När jag sedan fick komma hem så mötte han mig i hallen och sa att jag fick gå in i badrummet, där hade han tänt massa ljus, laddat med champagne och en bukett rosor.



Efter badet så fick jag sitta och vänta medan han fixade i köket, där hade han ställt upp massa smaskig sushi ljus överallt och en till bukett rosor. Helt underbart fint var det!



Efter att vi ätit så fick jag vänta ytterligare en stund, sedan fick jag gå in i vardagsrummet där var det också massor med ljus, en tredje bukett rosor och min överraskning! En rosa liten dator! Så den sitter jag och skriver på nu.







Efter allt detta underbara så åt vi lite ost och kex, vindruvor och nötter medan vi myste i soffan och kollade på film, det var helt fantastikst underbart!

Jag kan inte förstå hur någon kan tycka så mycket om mig att han vill fixa såhär till mig!

Jag älskar dig mest av allt i hela världen min underbara prins!



Jag älskar blommor!


Skepp o´hoj!!!

Kommentarer
Postat av: The Dude

Du förtjänar det här varje fredag.. men hur kul skulle det vara i längden..

2009-10-03 @ 09:51:02
Postat av: Bodda

Hihi, du är så snuttig! Men du har rätt, inge roligt om det blir sånt här ståhej varenda fredag..

2009-10-03 @ 09:55:50
URL: http://bodda.blogg.se/
Postat av: The Friend (anna!)

OOW MAAJ GAAD vilken kille!

2009-10-03 @ 15:36:19
Postat av: sara

åå vad mysigt .. vilken romantisk kille du har fått tag på ;) .. det förtjänar du :) kram

2009-10-03 @ 18:03:36
Postat av: Bodda

Visst är han underbar! Världens bästa snubbe, alla kategorier!

2009-10-03 @ 20:57:11
URL: http://bodda.blogg.se/
Postat av: Emilia

Mysigt!!

2009-10-15 @ 14:12:01
URL: http://encephalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0