aaaahhhhhhh

Det här går ju inte.. Har fixat med dom där kulorna man skulle köpa hos vetrinären men hon vill ju ändå inte gå och kissa på dem.. Men seriöst, vilken katt vill det när det ser ut såhär?



Det är ju knappt nånting i den där lådan!

Hoppas hon kissar ändå, vete tusan hur man gör annars..
Kan ju inte gärna ge henne en burk och be henne kissa i den..

Vet inte vad jag ska hitta på, jag kanske skulle ta mig i kragen och styra upp det där badet nu, tog kort på min vaniljdoftande grejer förresten.



Sådär ser de ut, och luktar riktigt gott, mycket sötare än TBS grejer.

Jag börjat fundera på att kanske satsa på lite naturligare hud- och hårvård, men då kan jag inte använda de här underbara vaniljdoftande grejerna. Fast å andra sidan kan det ju vara värt det om huden blir finare, jag har liksom fått problem med min hud på sista tiden, den vill inte alls samarbeta.
Jag kan ju alltid prova lite naturliga saker ett tag, funkar det så är det ju kanon, funkar det inte så har jag iaf provat.

Ett bad får det nog bli, sen kanske jag kan ta lite kort på badrummet och lägga upp, jag har fixat så fiiiiiint därinne.
Emil har också hjälpt till med att snofsa till lite saker.

Skepp o´hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0