Crabfish och spenatgratäng -aktigt!

Sådär, maten är klar och står och svalnar på spisen. Får uppdatera med en bild på den färdiga produkten sedan!
Väldigt enkelt var det iaf, jag började med att blanda spenat och crabbisar i en form



sedan värmde jag cremefraichen i en kastrul, saltade och pepprade och blandade i även detta i formen



sedan tog jag lite ost och hällde uppepå



in i ugnen typ 15 min och Färdigt!

Nu ska jag springa iväg och möta upp Emil som har jobbat över, stackarn..

Skepp o´hoj!

Kommentarer
Postat av: The Dude

Smarrigt värre!!

2009-09-22 @ 21:03:49
Postat av: änabanäna

looks goooood!

2009-09-23 @ 01:31:41
Postat av: Bodda

Mmm, det var riktigt gott! Jag tjuvsmakade lite igår, nu längtar jag till lunchen

2009-09-23 @ 10:52:02
URL: http://bodda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0