Dålig uppdatering..

Det har inte blivit så mycket skrivet på några dagar nu, inspirationen har inte infunnit sig kan man säga.. Men jag ska försöka bättra mig. Är lite irriterad idag, lite trött på vissa människor och sånt men det är egentligen bara mig själv jag kan skylla på. Jag är riktigt brudig idag, sådär tjejtidnings tjejig, eller som killars fördomar om hur tjejer är. Överanalyserande och tjurig, för att sammanfatta lite kort.

Boken jag skulle ha tag i idag fanns inte och den verkar inte ha kommit in nu på eftermiddagen heller. Det positiva jag kan berätta idag är att jag piffat lite i vardagsrummet, lite nytt och höstigare än när allt var turkost.. Nu är det tre färger som dominerar, lila, blått och grönt. Blev riktigt bra faktiskt, Emil tyckte det såg ut som nånting ur en tidning. Alltid trevligt när han också gillar det jag gör, så jag inte sitter där själv och tycker det ser strålande ut. Jag ska ladda kameran så lägger jag upp lite bilder senare, mest till Anna. Eftersom du är den enda som kommenterar.

Det kommer även ett recept på min kålsoppa sen!

Skepp o´hoj

Kommentarer
Postat av: anna anka (fniss)

wohoo jag vill ha masssssor av bilder!

2009-10-01 @ 23:09:24
Postat av: Bodda

OMG, en kändis har kommenterat min blogg!!!

2009-10-02 @ 07:23:56
URL: http://bodda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0