dåligt väder...

Känns sådär eftersom jag ska cykla till världens ände (djursjukhuset) och det är jättetråkigt väder idag, blåsigt och mulet. Inte alls trevligt cykelväder.

Idag ska jag även beställa lite böcker, det här med att det skulle gå att få tag i dem begagnade verkar vara hittepå. Jag har fått tag i två böcker, en har jag inte köpt än men ska köpa inom en relativt snar framtid hoppas jag. Den andra boken jag köpt begagnad verkar det som att vi inte ska använda, kul..

Men det mest spännande jag ska göra idag är att försöka fixa ett urinprov av Steven.
Emil kom på idén sen slipade vi till den tillsammans. Hon gillar ju att kissa på plastpåsar, alltså lägger vi en plastpåse i botten av lådan!
Då är det också lite enklare att fånga upp kisset o lägga det i en burk. Tusan vad smarta vi är!

Så det ska jag gå o fixa nu, andra katten får bo i sovrummet tills Steven har gjort sin grej. Det blir nog bra, hon trivs därinne så det gör inget.

Skepp o´hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0