discovery history, frukost och en kaffeskvätt

Sitter och äter frukost framför tvn, fastnade framför ett program på discovery om konsten och hur den förändrades under upplysningen. Mycket intressant.

Idag bär det av till vetrinären, Steven lyckades tillslut kissa på plastkulorna så jag kunde fånga upp lite.
Så får vi se vad dom säger hos vetrinären, känner mig kluven inför besöket. Jag vill ju inte att hon ska ha ont någonstans, men samtidigt vore det skönt att få veta vad som är fel.
Något jag inte kan förstå är de som inte försäkrar sina katter, när jag satt och kikade på djursjukhusets hemsida så stod det att 75% av katterna som kommer in saknar försäkring. Fruktansvärt tycker jag, har man inte försäkring kan man i slutändan ha satt sig i en situation som innebär att man måste välja avlivning framför behandlig för att man helt enkelt inte har råd att behandla djuret. Om man tycker att det känns okej att kanske behöva göra det valet, eller till och med räknar med att om något händer så dödar vi djuret, då kanske man inte ska skaffa ett husdjur överhuvudtaget.


Dessa Prinsessor är iaf försäkrade.

Men nu är det hög tid att fortsätta kika på mörka målningar om mänsklighetens förfall och målningar som visar att det inte finns något liv efter detta.

Skepp o´hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0