Hej hopp i Lingonskogen!

Sådär då, typ fem år efter alla andra så föll jag tillslut.. En blogg att kalla min egen. Får se hur länge jag har något att säga, men förhoppningsvis så ska jag väl klara av att blogga ett tag iaf.

Jag kan ju börja med att berätta om mig själv, jag heter Bodil och bor i Västerås. Har precis börjat plugga till lärare på Mälardalens högskola och än så länge känns det bra, även om jag inte känner mig ett dugg säker på det jag gör än men jag tror och hoppas att det ger sig. på fritiden så gillar jag att läsa, håller på med Ron Jeremys bok nu, och allt det där som alla andra gillar. Umgås med kompisar, festa och sånt. Bor ihop med min snubbe Emil och våra två katt tjejor/ bäbisar. Kisse och Steven, Kisse hade jag med mig när jag flyttade hit och Steven köpte vi som sällskap åt henne. Dessuotm har vi en femte medlem i familjen som heter Otto, en stilig herre född 1961. Otto är en Amazon och det är inte vi som döpt honom ut en f.d. ägare. Han har en stor plats i familjen men är för tillfället tjänstledig.
Nu ska jag ge mig på att sätta in lite bilder.



Bodil, tha poser..



Katter, Kisse högst upp o Steven nederst



Här har vi Emil, min prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0