Hujedamig

Herrgud vad oinspirerad jag är, gäller allt! Matlagning, kläder, smink, håt, skola.. Allt!
Men jag hoppas det släpper snart, måste ju prestera för att bli godkänd i skolan. Ska iaf hämta ut lite böcker idag, så kan jag åtminstone börja läsa till föreläsningen på torsdag. Men jag vet inte vad det är just nu, känner mig bara deppig o tråkig hela tiden.. Och ensam, jag är ju aldrig ensam.. Ändå känns det så hopplöst ensamt.. Det går över, men det är jobbigt just nu.
Försöker peppa mig med lite The Donnas, svängigt värre.. Nu ska jag ta en kopp kaffe (ovanligt..) och försöka rycka upp mig så kanske jag kan skriva annat än gnäll här..



Skepp o´hoj

Kommentarer
Postat av: änabandäna

you can do it grrrrrlfriend!!!

2009-10-01 @ 23:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0