I have an addiction

Hehe, ja alltså bortsett från kaffe..
Vanilj, allt som luktar vanilj. Fick hem duschtvål och parfym från yves rocher idag, det luktar gudomligt!
Så om en stund kanske det blir ett härligt bad med vaniljbubbel, insmörjning med vaniljlotion och sedan nåågra sprut med vaniljparfymen, mumma.

Sitter och kikar på Färjan och väntar på att kaffet ska bli färdigt, härlig kille med en oerhört stilig mankini, en superfull raggare kallad "Tummen" som påstår sig ha fått ligg, kanoners. Men det finns även lite högre klass på Färjan. Rickard herrey ska köra blixtar och dunder, katching!

Apropå Färjan o dess underliga klientel, unge herr super bartender, Håkan har ju faktiskt samma efternamn som jag. Vi kanske är släkt! Det vore nåt, då skulle man ju inte bli utan kompisar i första taget.

Uppdate på kissekatt läget, Steven ska till doktorn på onsdag. Innan dess ska vi ha tagit ett urinprov på henne. Det lär ju inte bli en utmaning att lyckas med på en katt, dom kissar ju på beställning.
Men lille Emil ska följa med mig och Stevie till doktorn, känns skönt att ha honom med eftersom jag inte gillar vetrinären.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, om jag lyckas ta mig upp någorlunda tidigt ska jag nog klämma in en springtur innan lunch, det skulle vara härligt. Sen tänkte jag ge mig på att läsa en bok, ska se om jag hittar något kul som jag inte läst än. Förmodligen blir det en redan påbörjad bok av Paasilina, han är helt sjukt rolig och historierna är alltid galna. Hett tips att ge sig på att läsa.

Läste ut Ron Jeremy igår, han har också haft ett galet liv. Han hade en lista längst bak i boken med lite fakta.
Tex. hade han gjort över 1700 filmer, legat med över 4000 kvinnor och sugit av sig själv i sex eller sju filmer. Produktiv kille det där. The Hedgehog

Nu har kaffet kommit så nu ska jag ägna mig åt det och sedan en bok i badet. Men innan badet blir det nog en titt på Hollywoodfruar, jag verkar ju ha missat en hel del intressanta uttalanden. Läste en tråd på familjelivs forum om att Anna Anka hade gett alla kvinnor tipset att suga av sin kille varje morgon, haha, för det orkar man ju halv sex på morgonen..

Skepp o´hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0