Jaha..

Katterna som jag skrev om i förra inlägget är ju hur goa som helst MEN Steven har ett problem, hon kissar på fel ställen.. HELA TIDEN.. Jag känner lite att jag gjort vad jag kunde men det hjälper inte, jag har tvättat allt med diskmedel, tvättmedel, ättika, sprutat med olika medel som finns på djuraffären men hon verkar inte förstå iaf.. Emil är mer irriterad än vad jag är och han tror att det är något fel på henne, jag planerar att åka till vetrinären nu och be dem kolla om hon har ont någonstans eller vad som är fel. Hoppas att dom kan berätta vad jag ska göra för det här håller inte längre. Problemet är väl att jag inte vill att det ska vara något fel på henne, jag tror inte att hon haft uvi för då borde hon aldrig ha velat gå på sin låda. Även om det gått över nu så borde hon väl under någon period ha helvägrat toaletten? Eller jag kanske har fel.. Men jag ärrädd att det är mer fel på henne och att jag ska bli tvungen att ta bort henne, inte pga kostnaden utan för att det inte skulle gå att fixa henne. Men jag ska iaf beställa tid imorgon så får vi se vad dom säger.

En annan anledning till varför det här är så jobbigt är att det ju var min idé att köpa henne, hade det inte varit för mig så hade allt det här tjafset aldrig funnits..

Nu blir det broccoligratäng och eventuellt film.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0