Jäkla skit också..

Har klickat runt på lite sminkbloggar (girly girly) och snubblade in på en pandablogg, jag klarar inte av att fixa länkar av nån anledning så jag skriver bara ut adressen här..
pandasoppa.blogspot.com som jag kom till efter att ha kikat på min alltime favorit sminkblogg killercolors.blogg.se
problemet är att jag inte vill vara indie, panda eller pop. Jag är ju en rocker! En tuffing! Hallååå liksom, har ingen sett hur mycket tatueringar jag har eller. Men åter till problemet, jag tyckte pandorna var fina, deras 60-tals frisyrer o tunga ögonsmink. I mina ögon såg dom ut mer som mods än pandor men ändå, jag trodde inte att jag någonsin skulle tycka att det såg okej ut. Inte ens lite.

Som tur är har jag inte helt fallit ur, jag gillar INTE Broder Daniel o jag avskyr Kent, finns inget värre.
Jag gillar ju bara bra musik, Motörhead, Turbonegro, Supersuckers och Airbourne som exempel.
Hoppas verkligen inte folk har sett mig ute på gatan och trott att jag är en panda, jag vill inte vara elak mot pandorna. Det är inte så att jag ser ner på folk som är panda, men jag är inte det. Det känns lite falskt att låta någon tro att jag är panda när jag verkligen inte är det, jag gillar inte att luras.

Från detta



Till detta?






Men återigen, ni som är pandor är supersöta, men det är liksom inte min kopp te..

Hoppas man kan vara hårdrock o tuff bara genom musiken, och fortsätta älska kaffe, lösögonfransar och tuperat hår.

Skepp o´hoj!

pandabilden kommer härifrån
http://www.cosmosmagazine.com/files/imagecache/news/files/20070619_panda2.jpg

Kommentarer
Postat av: annnnnaaaaa

wiihooo ska läsa varje dag!! har lagt till den i mina favvisar också hihi

2009-09-22 @ 00:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0