Kaffe

Vad skulle jag göra utan kaffe, älskade underbara kaffe..

Nu är det iaf morgon igen, jag har "ledigt" fram tills torsdag, väldigt skönt.
Sedan börjar nästa kurs så då blir det fullt ös medvetslös igen. Första kursen gick så oerhört fort, lämnade in
tentan i fredags och får veta resultatet om fyra (!!!) veckor.. Jaghoppas att jag blir godkänd, men blir jag inte det så har jag ytterligare två chanser på mig. Dessutom var ju detta den första tentan, så om jag inte klarar den så ser
jag det som övning.

Första kursen var iaf intressant, åtminstone tyckte jag det, Lärarens Uppdrag. Hur man ska arbeta med talande i undervisningen och så en massa litteratur att läsa. Men väldigt mycket av det var intressant, varför det nu inte skulle varit det. Jag jämför väl omedvetet med grundskolan och gymnasiet, där var ju långt ifrån allt intressant.

Idag ska jag köpa en bok till nästa kurs, laga lite mat och eventuellt städa också.
Men nu ska jag äta frukost, och medan jag gör det ska jag försöka tänka ut något vettigt att skriva här.

skepp o'hoj



värsta gangzta..

Kommentarer
Postat av: The Dude

Ja kaffe är väldans smaskigt

2009-09-21 @ 16:32:17
Postat av: Bodda

Sure is, kaffe är ju typ det bästa som finns.

2009-09-21 @ 20:00:42
URL: http://bodda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0