Mätt och trött

Nu har vi haft besök av lillebror och hans tjej. Oerhört trevligt var det!
Vi började med att äta lite lunch och sedan åkte vi ner på stan, där slarvade vi omkring i några timmar innan vi ålte hem och vilade lite. Vi var väldigt trötta allihopa idag. Sen begav vi oss ner igen och gick till Bellman för lite filébuffé, smaskigt som tusan. Så nu är både jag och Emil riktigt proppis, jag åt tzatsiki så det blir vitlöksrapar för hela slanten ikväll. Det och del 2 av sagan om ringen, skönt att lägga sig i soffan och chilla lite.

Dessutom har vi fått in en ny möbel idag, ännu en markör bokhylla har landat. Den kommer få en plats vid Emils dator, sen kan vi nog inte köpa fler möbler för då får vi börja inreda i mitten av rummet också. Men nu ska det väl inte behövas några fler bokhyllor tror jag. borde räcka med två stora och två små, plus vitrinskåp och dvd/cd hyllsystem.

Min dator verkar ha packat ihop nu, den vill inte starta alls nu. Så jag får använda Emils istället, men det hade ju varit kul om den typ kunde skärpa till sig lite och samarbeta med mig. Vill ju ha min jäkla dator..

Här kommer ett tips till alla i heeela världen, köp Fanta Lemon, sjukt gott! Precis lika gott som sist den fanns.


Fanta Lemon

Det var allt för nu!

Skepp o´hoj!

Kommentarer
Postat av: sara

haha gud va vi tjatar om fanta lemon på våra bloggar , såg att du hade skrivit det här med nu i detta inlägg.. ;) ..men det är bäst att den är tillbaka ;)

2009-09-27 @ 14:10:57
URL: http://haxanmara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0