Meducin och pannkakssug

Har fixat medicinen till Steven, det ska bli.. eh.. intressant.. att försöka ge henne den sen, den ena är en tablett och det andra är flytande så man ska ge det till henne med nån spruta i munnen. Hon kommer ÄLSKA mig sen..

Värre är det med mitt sug efter pannkakor, jag brukar väl inte vara sugen på det heller.. Men idag så blev jag så jäkla supersugen.. Får se om jag övertygar Emil om rättens förträfflighet eller om det får bli något annat. Håller tummarna! Annars får jag äta pannkisar själv inatt när han somnat..

Emil sitter och målar nu, han pysslar ju med sån hännä Pinstriping, coolt som fan. Han är riktigt duktig också, men det vill han inte erkänna. Massa projekt har det trillat in, men specialiteten är käglor. Riktiga kvalitetskäglor ändå från Vilhelmina. Så dem sprayar vi först i en tjusig färg, sen trixar Emil dit en stilig pinstripe om amn ber snällt fixar han en text också.



Se så tjusigt! Detta är ju ingen kägla, utan det är hans pennskrin.

Skepp o´hoj

Kommentarer
Postat av: pancakes

åh va gott med pannkisarr!! jag sitter ju å kollar på foodchannel hela dagarna å blev sjukt sugen på amerikanska pannkakor för någon dag sedan. (inte bra att kolla på när man är hungrig btw)

2009-09-23 @ 23:18:17
Postat av: Bodda

haha nej, verkligen dumt att kolla på sånt när man är hungrig.. Det blev wok till middag och pannkisar till efterrätt, gjorde rårörda hallon och blåbär sötade med honung, sjukt gott!

2009-09-24 @ 12:32:02
URL: http://bodda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0