sagan om ringen

Nu har vi tittat på film, 3,5 timmar Frodo, Sam, Gandalf och Ringen. Kommer ihåg första gången jag såg filmen,
effekterna var så oerhört trovärdiga då. Allting såg så äkta ut men nu är iaf inte jag lika imponerad. Åtminstone inte av första filmen, mycket är fortfarande väldigt bra men jag har svårt att förstå hur jag kunde tycka att allt såg så verkligt ut då.
Men det har väl bara att göra med att man vänjer sig, när första King Kong filmen kom så var ju den ett under
av effekter. Min kära farmor trodde att de använt en riktig apa till den remaken av King Kong, hon tyckte att sådär äkta kan man inte få till med datorn.

Kom att tänka på en annan sak också, jag undrar lite över om det finns något supernörd par som gift sig med ringar
liknande Ringen. Kanske går att kolla upp.

Imorgon kanske det blir del 2, eller också inte. Den som lever får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0