Shopping in tha city

Hemma igen, telefonen passade på att dö precis innan jag skulle på bussen hem, kanon!
Men annars hade varit väldigt trevligt, jag har inte shoppat speciellt mycket men lite blev det. Et par byxor på gina och lite ansiktsrengöring på apoteket. Förpackningarna var så fina och eftersom jag blivit tonåring på nytt, alltså fått massa orenheter i hyn, så passar de nog bra. Trollhassel låter ju annars väldigt coolt bara det, dessutom heter produkterna "Demons & Angels" och har någon slags tattoo inspirerad logga på sig.
Byxorna är vanliga svarta tighta, tänkte inviga dem idag då vi ska ut.
Men då återstår ju allt annat man ska ha på sig.. Har inga idéer alls, hade hoppats på att hitta en schysst långärmad skjorta men så blev det inte.
Bättre lycka nästa gång!

Nu ska jag dricka vin och sen hoppa in i duschen, kanske ska försöka mig på en outfit bild sen. Kan ju vara kul!

Skepp o´hoj!

Kommentarer
Postat av: miss A

najs med lite wine! sitter pa ett hotell i dallas nu, sitter pa deras buisnesscenter hihi mamma skulle printa natt sa jag kolla lite bloggish sa lange, see yaaaa

2009-09-25 @ 23:38:50
Postat av: Bodda

Vin blandat med fanta lemon var riktigt nice!

2009-09-26 @ 08:36:28
URL: http://bodda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0