Söndag

jaha, då var min dator officiellt död.. Vet inte om den brunnit eller om batteriet gett upp. Kan även vara adaptersladden som gått sönder. Det får nog bli en ny dator, ett nytt batteri kostar ju 1/4 av en ny dator så det känns inte riktigt värt.

Idag ska vi tvätta, sen blir det riktig söndagsmiddag med stek och grejer. Flådigt! Vi fick en älgstek av pappa igår så den tänkte vi äta upp idag. Fusk vego är jag...

eftersom min dator kraschat så är jag lite handikappad nu, inga länkar finns kvar.. Så jag kommer nog inte vara så aktiv på internet en tid framöver..

Nu ska jag göra ångbad för ansiktet, hårinpackning och sedan försöka få bort lite pormaskar. Man måste ju hålla efter de jäklarna..

Skepp o´hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0