Steven

Steven har urinvägsinfektion, hon hade väldigt höga värden när undersökningen gjordes idag.
Så nu ska hon äta medicin i en vecka och sedan hoppas vi att hon slipper besvär, vetrinären
passade på att pigga upp oss med informationen att om hon inte slutar kissa på fel ställen så
skulle vi komma tillbaka med ett nytt prov, om det då visar sig att hon fortfarande har bakterier
i urinen kan det bero på kristaller, polyper eller tumör. Känns ju kul att veta det.

Hoppas hon blir fri sin smärta och slutar kissa överallt, det skulle vara väldigt skönt.

Men jag har oerhört dåligt samvete och känner mig som den sämsta djurägaren någonsin,
hur fan kunde jag låta det gå såhär långt? Låta min stackars älskade katt få ha ont alldeles
för länge. Fruktansvärd känner jag mig nu.







Min lilla panter

Skepp o´hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0