Stressigt..

Nu är jag hemma igen, första föreläsningen avklarad. Nästa bärjar om en timme ungefär så innan dess ska jag vara tillbaka igen. Känns ju kanoners att inte ha några böcker och dessutom komma försent till första föreläsningen.
Men jag kan inte göra så mycket åt det nu, har beställt en del av böckerna resten ska jag fixa imorgon och på tisdag. Sen är jag game igen.

Nu är nog makaronerna klara så nu ska jag äta, har till och med hunnit tvätta håret medan maten blev klar, jag är snabb som vinden!
Känns ju sådär superfräscht att vara skitig i håret när man ska ut bland folk..

Steven var jätteduktig imorse, hon tog alla sina piller plus den vidiriga smärtstillande smörjan som ska sprutas in i munnen på henne. Stackarn, men jag tröstade med godis och mjukmat, värsta lyxen.

Nu äta, sen föna håret och sen bär det av mot nästa föreläsning som jag inte heller har lyckats förbereda mig för. Böckerna kommer ju aldrig. Men det tar jag igen på tentan sen, tror jag..

Skep o´hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0