Tatueringar

Förutom böcker, djur och kärlek så har jag ett annat lite mer kostsamt instresse.
Tatueringar, den första gjordes på min artonårsdag och var en present från Emil, nummer två kom några månader senare och sedan har det rullat på.

Tänkte slänga upp lite bilder på skapelserna.

Här är alltså nummer ett, en pinuppa med lagom orealistiskt midjemått.
Jag tycker hon är söt



Här är de som kom som nummer två och den senaste, jag orkade inte riktigt ta två olika kort på armen så det fick bli såhär.
Fjärilarna är alltså nummer två och styvmorsviolerna med Lillebror på banderoll är det senaste tillskottet.





Efter det tog jag en sväng på Ink Bash och kom hem med dessa snyggingar.
Fyra och en halvtimmes smärta, men sååå värt det.



Sedan har vi nummer fyra, gjordes under julledigheten har jag för mig. Av en lärling här i stan, är man så cool som jag så måste mna ju ha en döskalle nånstans. (Och nej, det är inte hans öron, det är vingar...)




Nummer fem är för min pappa, han har själv skrivit sin autograf.
Världens bästa pappa.



Sedan blev det en för mamma också, vi har haft våra duster men hon menar nog bara väl.



Och den senaste är alltså den som ligger på första bilden, ett gäng styvmorsvioler med Lillebror under.
Alla ska få sin del av Bodil, har planer för katterna och Emil, men det får väl komma om fyra år när jag har råd nästa gång..
Om inte alla i min familj vill gå ihop om ett presentkort i födelsedagspresent?

Nu blir det middag, namnam.

Skepp o´hoj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit vilka snygga nya tatto du har gjort. här blir man stolt. och samma här så fort jag får råd så ska jag gå i väg till tatueraren och få lite nya saker ;) ..två räcker ju inte låångt här eller hur ? ;)

2009-09-22 @ 18:44:34
Postat av: sara

jag som skickade sara . namnet kom ej med fast jag skrev det. men kanske inte så svårt att gissa ;) , när det gäller tatueringar ;)

2009-09-22 @ 18:45:54
Postat av: Bodda

Hehe nä, två är verkligen för lite. Hojta till när du skaffat dig en blogg och lägg ut bilder på nr två, tror inte jag sett den.

2009-09-22 @ 18:55:55
URL: http://bodda.blogg.se/
Postat av: Therése (Heartcore)

Oh! :D Älskar old school. Har en svala på foten men kan inte bestämma mig för vad nästa ska bli.

2009-09-22 @ 22:45:43
URL: http://www.heartcore.se
Postat av: Bodda

Therése, Svalor är väldans fina, har planer för fötterna jag med. Tycker det ser så himla tjusigt ut när man har öppna skor!

2009-09-22 @ 22:56:22
URL: http://bodda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0