what´s for dinner tonight?

Sådär, nybadad o fräsch. Gjorde till och med en peeling och ansikts/hårmask. Peeling på socker, honung och olivolja, mask på olivolja och honung. Nu är jag babymjuk!

Men åter till middagen, min middag består i broccoligratäng sen några dagar och Emil jobbar över så han får gotta sig i pasta med kebabkött, lät ju saftigt och gott..

Jag har en idé som jag tänkte prova ikväll, som matlådor åt oss till imorgon alltså. Det blir spenat och crabfish gratäng, jag tror att det kommer bli gott. Till denna smaskiga anrättning hade jag tänkt använda:

Crabfish
Spenat
Gratäng (skoja bara)

Hehe, jag är rolig..
Men allvarligt, i gratängen ska det vara
Creme fraiche, lite kryddor och så en nypa ost på toppen.

Bit av kaka, så enkelt det är!
Ska försöka ta lite kort på hur det blev, jag kommer utnyttja den fina premiechecken vi fick hem idag för att inhandla det som behövs, alla pengar vi har ska finnas kvar till imorgon när vi ska till doktorn.

Nu ska jag torka håret och lyssna på Hayseed Dixie, kolla upp det för det är kul

Skepp o´hoj

Kommentarer
Postat av: miss texazzz

MMmmMMMM låter jättegott! jaa ta ett kort, jag vill se!

2009-09-22 @ 17:48:44
Postat av: Bodda

visst gör det! jag fixar kort, promise!

2009-09-22 @ 18:21:27
URL: http://bodda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0