Alla hjärtans dag

Ja, idag är det den mest kommersiella och förmodligen mest föraktade dagen på hela året, lite konstigt med tanke på att det är en dag för att vsa sin kärlek. Men så blir deet när vi alla ska vara cyniska och avsky kommersialismen.
Nåväl, jag och Emil ska iaf fira alla hjärtans. Det blir inte så häftigt men en promenad och lite ost och kex blir det. Man måste ju faktiskt inte köpa alla små björnar och sånt som finns i affärerna, man kan ju fira utan att lägga ut pengar på sånt. Men jag ska inte ljuga, jag älskar att få presenter, speciellt om jag får dem från Emil.

Känner att jag just gjorde det som alla andra gör, försöker bevisa att vi inte fallit för hypen och inte går på handlarnas lurendrejeri. Det enda som fattas är väl att jag säger att jag tycker att man ska visa sin kärlek varje dag och inte bara den 14 februari. Och det tycker jag också, men det gör vi. Så då kan vi alltså unna oss att visa kärlek även idag just för att vi inte glömmer varandra de övriga 364 dagarna på året.

Jag kommer aldrig bli någon kissie, kenza eller blondinbella. Jag är för värdelös på att uppdatera...

Nu ska jag springa iväg till min prins som sitter vid sin dator och ge honom en stor puss.

Jag älskar dig Emil, mest av allt. Du är den finaste människa jag känner och du gör mig lycklig varje dag!

Skepp o´hoj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw, love you too babe

2010-02-14 @ 11:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0