Helgens spektakel

Jodå såatte.. Planen för helgen var storslagen, basgruppsfest för att säga hej då till gruppen. Från och med imorgon är vi inte längre en del av V6 och då splittras även basgruppen. Detta planerades innan jul och jag såg framemot att värsta basgrupps partyt. När lördagen väl kom insåg jag och en ur basgruppen att vi ju inte hade hört av de andra på hela veckan, så vi kontakde folk och kollade om de var taggade. En ur gruppen hade åkt på en förkylning så hon stannade hemma och kurerade sig, men skickade iaf mail om det själv. Av de andra två var ytterligare en sjuk och den andra ville hellre umgås med en annan kompis.

Så de storslagna planera gjorde ett magplask men vi två som hade var friska och sugna på att hålla oss till planen träffades iaf och hade en trevlig förfest där jag hade monopol på musiken och lärde ut vad som är bra och inte. Böev ett gäng fina låtar så jag håller tummarna att något av det gillades så pass att de lyssnar på det igen.

Vid elva rycket kom vi på att vi skulle ut och gick då till Bill o Bob, övervåningen var helt dödstyst och på undervåningen spelades så hög musik att det gjorde ont i öronen. Så vi gick till BMB istället. Drack en drink och hängde lite i schlagerbaren. Vid ett gick vi hemåt och jag tog bussen hem.

Men vad ska man säga, bättre lycka nästa gång?

Skepp o´hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0