Inget intressant

Ja, där har ni anledningen till att jag inte skrivit något. Jag har helt enkelt inte s mycket intressant att komma med. Men jag får väl helt enkelt skriva om mina dagar, vad jag gör o äter o sådär.

Jag kan ju lite kort berätta vad som hänt sen sist. Först var det jul, jag fick massa paket. Den bästa var ett presentkort av Emil, på en piercing! Så nu på fredag smäller det! Det blir läppen, men mamma lär slita ut den när hon ser den hehe. Julen var i övrigt sjukt mysig, vi firade här hemma bara vi fyra. Katterna fick varsin julklapp som de verkligen uppskattade, steven fick en liten blå råtta och kisse fick en mjukis fisk som hon kan bära runt och mysa med. Sen fick de sin egen vikt i julskinka, mycket uppskattat!

Sen har det ju varit nyår också, vi firade i Surahammar med tre andra par, en bebis och två hundar. Vi lagade all mat tillsammans och hade hur trevligt som helst. Tyvärr blev jag sjuk där på kvällen och kände mig allmänt hängig, men det gick bra ändå och nu är jag frisk igen!

Det har hänt en oerhört sorglig sak också, min mammas lilla katt har dött. Förmodligen fick han en dödlig sjukdom som heter FIP, magen svällde upp och han blev riktigt dålig väldigt fort. Så han fick åka till katthimlen. Jag tycker det känns så sorgligt att en sån liten katt måste dö, has liv har inte ens börjat än liksom. Men sånt är livet, man ska inte ta något förgivet. Jag ska installera min kamera på den här datorn så kan jag ladda upp bilder på det lilla livet.

De här senaste dagarna har jag utvecklat ett beroende, det handlar om en serie. Mad Men, så sjukt bra. Eller ja, det är den väl egentligen inte men den utspelar sig på 60-talet och det gillar ju jag.

Snart börjar det igen i skolan också, en och en halv vecka kvar innan nästa termin börjar och då blir det svenska. Kommer nog bli roligt tror jag. Språk är ju, iaf enligt mig, väldigt intressant!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och en alvedon, jäkla huvudvärk... Sen ska jag titta lite på en engelsk dokumentär om en tjej med jätteben, helt sjukt. Fötterna är hur stora som helst.



Hihi, på fredag smäller det!

Skepp o´hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0