Lite biler på tha hair..

Så igår fönade jag håret med en tratt, den ser livsfarlig ut men det är inte så farligt.
Det blev super fint! Lockigt och tjusigt, eller krulligt som Emil sa. Men han menade det på ett positivt sätt!

Då ska vi se om vi kan peta in lite bilder på underverket!









Så här såg det alltså ut innan jag gick till skolan igår, och som avslutning tar vi en bild på hur det såg ut när jag kom hem!



Lite lockigt var det fortfarande!

Idag har jag skola mellan ett och fyra, så nu ska jag äta lite frukost/lunch och sedan blir det väl till att börja promenera ner mot skolan. Det var riktigt skönt ute idag när jag gick till affären för o köpa lite gelé, så det kommer bli en härlig promenad!

Skepp o´hoj!

Kommentarer
Postat av: banäna

tjusigt värre

2010-03-19 @ 17:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0